Kort maar krachtig!

2 november 2018 - Westminster, Colorado, Verenigde Staten

Zoals jullie ongetwijfeld wel gemerkt hebben heb ik niet veel tijd/zin om keer op keer een lang blog te schrijven, ben zoals gewoonlijk weer eens enorm aan het genieten van het leven hier!

Om jullie toch een beetje op de hoogte te houden plaats ik voor degene die geen Facebook hebben regelmatig foto's/video's en maak ik korte aantekeningen voor mezelf om een kort blog te maken.

Maar dat gaat de eerstkomende dagen al helemaal niet gebeuren want mijn dear friend Petra is in Denver aangekomen whoohoo!!!!

Wij gaan vanaf morgen een paar super gave dagen meemaken met z'n twee en die zitten uiteraard zo'n beetje volgepropt met allerlei gave dingen. Want de 1e keer dat wij samen tijd doorbrengen in ons droomland, dat moet natuurlijk wel efkes vet cool wezen!

Ik heb al een super gave tijd achter de rug op allerlei gebied, onder meer door de gave ride along tijdens Halloween met Dustin, de cop van de Adams County Sheriff's Office, wat een lieverd is dat zeg! Lijkt qua uiterlijk een beetje op Cruz van Chicago Fire mocht iemand die serie ooit bekijken ;-). Is wel een aanrader al zeg ik het zelf, zowel de serie als Dustin haha!

Helaas niet veel van Halloween meegekregen maar wel weer aktie en toch weer even genoten van een coole megasnelle rit met lights n sirens ;-)

Anyways, ik zal nog een fotooke van Dustin uploaden dan hebben jullie een idee van hoe hij eruit ziet.

Mijn blog gaat dus zeker nog wel komen, waarschijnlijk in iets minder uitgebreide vorm dan voorheen maar toch....

See ya in a couple of days!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pap:
    4 november 2018
    Genieten als het kan, doe veel groeten aan Petra.
  2. Colette:
    10 november 2018
    Dat doe ik zoals altijd weer mateloos hier en je krijgt de greetzz terug!