Pffff, alweer donderdag en nog maar 4 dagen te gaan hier!

13 augustus 2018 - Sterksel, Nederland

Op donderdag gaat Donna meestal naar Jeanette, of lunchen of wandelen en eigenlijk begint het een beetje traditie te worden dat ik dan mee ga ;-)  En ik heb zo het idee dat het vanaf nu ook lichtelijk traditie gaat worden dat we dan vooral naar Keith’s shop gaan om daar wat hand- en spandiensten te verrichten, ook helemaal niet verkeerd want Keith is een leuke gast. Daarnaast loopt Annabel ’t hundje daar altijd rond en da’s toch zo’n tof beestje dat het helemaal geen straf is om daar naar toe te gaan.

Dus ook vandaag zijn we naar Jeanette gegaan en hebben tijdens een overheerlijke wandelen gezellig bijgekletst en ik ben weer een heel stuk wijzer geworden.

Zo kun je in Amerika dus heel simpel je naam laten veranderen en kun je gewoon zelf een naam kiezen! Kost natuurlijk wel wat maar dan heb je ook iets, ongelofelijk! Geen wonder dat je regelmatig in series ziet/hoort dat mensen voor een bepaalde tijd niet bestaan hebben, die hebben dan een compleet nieuwe identiteit aangenomen…..

Ook hebben we het gehad over de aanstaande bruiloft van Jeannette’s dochter en hoe duur alles is, pfew! Jeanette maakt het zich erg moeilijk maar blijkbaar is dat heel normaal voor haar en haar man, geloof dat Donna en ik alles heel anders zouden doen ;-)

Zo’n uurtje gaat altijd erg snel voorbij en voordat we het wisten werd er alweer afscheid genomen van Jeanette waarna Donna en ik zoals gewoonlijk weer wat thrift stores ingegaan zijn. Onderweg vroeg ik Donna naar haar droom om een camper te kopen maar voorlopig gaat die er nog niet komen zo vertelde ze. De reden zou zijn dat het heel wat inhoudt om met je partner zo lang zo dicht op elkaar te zitten en op zich kan ik me daar wel iets bij voorstellen bij hen.

Zij zijn allebei erg op hun vrijheid gesteld en doen uiteraard wel dingen samen maar ook heel veel dingen alleen.

Na de thrift stores had Donna een afspraak bij de arts en net als de vorige keer ben ik ook nu weer even meegereden. Ik weet hoe gezellig Donna dat vindt en het duurt nooit lang en bovendien lag het op de weg naar huis. Na het bezoek aan de dokter zijn we even naar Walgreens gereden om haar recept op te halen en omdat mijn verkoudheid niet over ging heb ik daar ook even iets sterkers gehaald.

Verkouden zijn vind ik niet erg maar daar niet van kunnen slapen maakt het toch wel enorm vervelend….

Thuisgekomen hebben we gegeten en ging Donna haar tuintje sproeien terwijl ik Jim belde. Helaas was die druk dus heb ik even een message achtergelaten in de wetenschap dat ik ongetwijfeld teruggebeld zou gaan worden ;-)

Daarna ben ik even naar de supermarkt gelopen voor Donna en dat was helemaal niet erg want het was echt weer mijn weer buiten! Kan daar zo van genieten, alleen van het weer al, laat staan van de rest hier…. Deze keer kon ik echter ook van een niet geheel vervelend uitziende gast bij de kassa genieten, zo geen straf om naar te kijken haha.

Thuisgekomen ben ik lekker buiten gaan zitten terwijl Donna achter haar lappie zat en binnen bleef. Tot ze naar buiten kwam en zei dat ze op haar gsm een telefoontje had voor mij en ze had geen idee wie het was…. Dat was dan best wel weer grappig want het bleek een Trooper te zijn die belde over een ride along ;-)

Hij klonk erg aardig, zei een collega te zijn van Adam van State Patrol en die laatste had hem gevraagd mij mee te nemen op een ride along. Nu belde die aardige gast dus even om iets af te spreken, hoe cool!

We spraken af voor zaterdag om 5pm in Commerce City waar ik dan zelf naar toe zou rijden met Donna’s auto. De ride along zou dan tot ergens in de nacht duren en ik had er weer eens helemaal zin an!

Na dat we dit afgesproken hadden belde Jim terug (drukdruk haha) en ik vroeg hem of ik vrijdagochtend met Pebbels aan de gang mocht van hem. Ofcourse, no need to ask dus ook dat was weer een tof vooruitzicht!

We hebben lang aan de telefoon gezeten, Jim zat op zijn praatstoel en vroeg hoe mijn ride along met Kristi geweest was dus ik heb even verslag gedaan. Daarna vertelde hij dat Black moeilijk weg kon zijn/gaan bij Misty, zijn moeke en daar zag ik uiteraard een uitdaging in en dat zei ik hem ook. Hij vond het niet erg als ik ook met Black aan de gang zou gaan en vroeg hoe laat ik naar stal zou gaan, hij zou waarschijnlijk ook komen.

Hij zei dat hij geen limo rides wilde doen zondag en maandag omdat dat de laatste paar dagen waren voor mij en hij die door wilde brengen bij/met de paarden. “I’m just gonna say no gigs until Tuesday” ;-)

Ik zei toen dat die gigs behoorlijk belangrijk waren, daar werden immers rekeningen van betaald maar hij wilde dit zo doen en daarnaast wilde hij mij dinsdagochtend ook naar het vliegveld brengen. Ik heb toen gezegd dat ik daar zelf ook kon komen mocht hij het druk hebben, wilde niet dat hij alles voor mij opzij zou zetten. Als hij nu een dikke portemonnee had, had ik dat helemaal niet erg gevonden maar dan had hij ongetwijfeld geen gigs gehad ;-)

Na al deze telefoontjes hebben we overheerlijk genoten van wederom een luie bankhangavond met This is Us en ben ik om 22.00 uur naar beneden gegaan. Ik was erg moe en dat kwam doordat ik al best lang zo slecht sliep door die pokkekeel, ik hoopte dat ik die nacht beter zou slapen omdat ik een soort Strepsils maar dan hele sterke gehaald had….

1. Pap:
    14 augustus 2018
    we hebben nog een verslag tegoed van een Ride along, klopt dat?