En toen was het alweer maandagochtend!

28 oktober 2017 - Westminster, Colorado, Verenigde Staten

Zoals eerder gezegd volgt het verslag van de ride along in een apart verslag dus nu ga ik verder met de maandagochtend na die wederom super ride along…..

Kan nooit slapen na zo’n ride along, much too excided haha! Dus toen ik terugkwam gisteravond heb ik eerst van alles in de computer gezet, mail bekeken etc en ben pas gaan slapen toen het licht was. Dat is hier een stukkie vroeger dan bij ons, om half 8 is het hier alweer overheerlijk licht en schijnt de zon niet lang daarna.

Viel toen wel snel in slaap want tja, op dat tijdstip was ik natuurlijk alweer 24 uur wakker maar dat heb ik er altijd erg graag voor over. Geen enkele ride along is hetzelfde en iedere keer wordt mijn contact met Deek en Westminster PD verdiept, very nice!

Ik heb een uurtje of 3 geslapen en werd rond 11.00 uur wakker. Eigenlijk niet eens zo moe, gaat natuurlijk nergens over en zal wel komen door de adrenaline ;-)

Ik ben opgestaan, heb een douchje gepakt en ben naar boven gegaan. Donna had me de vorige dag verteld dat zij met Sue (vriendin) en de kiddos naar het Firefighter museum in Denver zou gaan dus ik had bedacht om op mun gemakkie naar de PD te lopen om Donna’s car op te halen.

Die was daar blijven staan na de ride along want Deek had me weer thuisgebracht in his patrol car ;-)

Eigenlijk had ik gehoopt die maandag Sheila ook te kunnen zien maar die had me al een bericht gestuurd dat ze niet op de PD zou zijn maar aan het werk was op City Hall. Dat is dan wel across the street maar goed, toch heel anders en waarschijnlijk kan ze daar niet zo makkelijk weg als bij de PD. Dat was helaas pindakaas dus.

Toen maar even een ontbijtje gepakt en met Steve gepraat die aan “my” window zou gaan werken die dag. Zo noemde hij dat want de slaapkamer die ik tot mijn beschikking heb is “my” bedroom, funny! Heb daar ook speciale lades waarin dingen mogen blijven liggen tot mijn volgende visite en de eventuele post die hier aankomt op mijn naam gaat ook in die la. Net echt haha!

Even voor jullie info:

Dit blog wordt dus geschreven nadat ik een lekkere workout gehad heb bij die gave luxe sportschool waar ik ook nog op een hydro massagebed gelegen heb na de training ;-)

Zit nu overheerlijk in het zonneke in the backyard na die ene koude dag gister toen het ook sneeuwde. Die sneeuw verdwijnt hier letterlijk als sneeuw voor de zon en je ziet daar nu alweer helemaal niksnadanoppes van! Zonneke schijnt overheerlijk en omdat we zo’n stuk dichterbij de zon zitten is het ook aangenaam warm. En dat in deze tijd van het jaar, wow!

Afijn, terug naar de maandag na de ride along:

Het was weer een super mooie dag en ik had mijn korte broek al aan, dat werd weer genieten met die handel terwijl ik naar de PD zou lopen. Had ook weer een Amerikaanse simkaart gekocht waardoor Google maps beschikbaar was, exploren maar!

Voordat ik echter weg was kwam Donna terug met Sue en de kids, die hadden een leuke tijd gehad in het museum dat ik ook nog een keer wil bezoeken. Kreeg wat foto’s te zien en is echt een tof museum dat ik ooit ga bezoeken. Ooit….net als al die andere dingen op mun bucketlist die van hier tot Tokio en 3x terug lang is haha.

Heb efkes gebuurt maar ben daarna toch vertrokken en heb genoten van een overheerlijke wandeling richting de PD. Het was weer zo’n lekker weer en ik heb zeker 2 uur gewandeld nadat ik bij 7 Eleven mijn gratis koffieke had gehaald. Da’s traditie en door een speciale app krijg je de 7e koffie gratis, how nice! Samen met mun koffieke op pad gegaan en deze keer heb ik bijna helemaal uit mijn koppie de weg gevonden zelfs met exploren, me like ;-)

Bij de PD aangekomen ben ik deze keer de PD niet binnengegaan maar ben naar de Skechers Outlet shop gereden nadat ik de auto opgehaald. Daar heb ik weer eens geweldig kunnen shoppen, 3 paar gave en hele fijne schoenen voor 95 dollar! Eigenlijk was het 105 dollar maar ik had nog 10 dollar korting staan van de vorige keer dus dat was mooi meegenomen. Nu heb ik door deze aankopen weer 10 dollar korting staan die maar liefst 1,5 jaar geldig blijft, hoe cool is dat dan?!

Deze store heeft clearance aisles en als je geluk hebt dat er gave schoenen er in jouw maat er tussen staan heb je kans op korting tot wel liefst 70%. Ik had dat geluk en zag maar liefst 2 paar schoenen met de hoogste korting. 2 paar schoenen, heuse Skechers voor nog geen 50 dollar, wow! Da’s nog eens een toffe deal!

Ben na Skechers niet meer verder het winkelcentrum in gegaan maar ben terug naar huis gereden. Stukje highway en daarna door de city, wat is dat toch cool! Is echt zo verschrikkelijk gaaf van Donna dat zij mij haar auto uitleent!

Toen ik thuis kwam zag ik een aantal kids in de voortuin spelen onder toezicht van Donna, Meagan, Chris en nog een stel dat de overburen bleken te zijn. Chris is de man waaraan Donna een kamer verhuurt beneden in het appartement nadat hij ergens anders weg moest. Donna is zo’n persoontje dat voor iedereen klaar staat, verschrikkelijk sweet!

Omdat het hier als de zon weg is toch snel afkoelt zijn we naar binnen gegaan en hebben wat gegeten, uiteraard was dat weer een overheerlijke salade. Ik leef hier zo’n beetje op die heerlijke salade, zo yammie!

Daarna hebben we een film gekeken maar die viel tegen dus ik ben gaan douchen, heb mijn spullen gepakt, heb even op mijn lappie tv gekeken beneden en ben gaan slapen.

De volgende ochtend zou ik immers naar D&G in Napa vliegen en daarvoor zou de wekker al om 05.45 uur gaan zodat ik op tijd de Light Rail zou kunnen pakken richting Union Station en het vliegveld.

Dus werd ik om 05.45 uur wakker, ben opgestaan, heb mijn spullen gepakt en nadat ik Donna gedag gezegd had ben ik naar de Light Rail gereden.

Inderdaad, gereden…. Want ook nu had ik Donna’s car weer ter beschikking en als ik haar een berichtje zou sturen waar ik die zou parkeren zou zij die later weer op gaan halen. Hoezo mega service!

Ik was lekker op tijd en kon op mun gemakkie de Light Rail pakken. Op Union Station aangekomen liep ik eigenlijk automatisch naar track 1 omdat daar normaliter de Light Rail naar DIA (Denver International Airport) vertrekt.

Op track 1 aangekomen zag ik wel dat er een trein klaarstond op track 2 maar had daar natuurlijk niet echt aandacht aan geschonken…. Had ik dat wel gedaan had ik die trein kunnen pakken aangezien die ook naar DIA ging en had ik eerder op DIA geweest. Maar ja, het was vroeg he en dan gaat het ook hier gewoon op de automatische piloot haha.

Nu was dat niet zo erg aangezien er iedere 15 minuten een trein naar DIA vertrekt dus 15 minuten later zat ik dan toch in de trein naar DIA. Heerlijk relaxt naar het vliegveld gereisd, hoefde niet in te checken want dat had ik online al gedaan en ik had alleen carry on dus kon meteen door naar Security, nice!

Dat ging snel en goed, ben deze keer geloof ik tot op heden maar 1x geswiped op drugs of explosives of whatever dus ik kon al snel overheerlijke Caribou coffee gaan scoren met een stukkie quiche. Dat was mijn ontbijt want ik had nog niet gegeten….

Helaas gaat nu de zon ervan tussen en ik dus ook, naar binnen want zonder zon is het wel frips aan de bips buiten ;-)

Donna is inmiddels ook wakker geworden van haar schoonheidsslaapje en toen ik binnenkwam had ze Blue Bloods aanstaan….. So folks, ik ga efkes genieten van lekker ding Detective Danny Reagan dus wordt dit blog “even” onderbroken en op een later tijdstip vervolgd ;-)

Maar niet heel erg snel want zo dadelijk is het eerst naar The Old Spaghetti Factory met Donna, Joelle en haar hubbie. Daarna gaan we gezellie met z'n allen naar the Grizzly Rose om de heuse country singer Craig Morgan te zien optreden, zoooo cool! Gaat helemaal toppie worden want volgens Donna is Joelle ook van het dansen dus ik vermoed dat Joelle en ik vanaaf wel een tijdje op de dansvloer te vinden zullen zijn ;-)

Hopelijk verkoopt Craig na het concert zijn cd's en is er gelegenheid om met hem op de foto te gaan, altijd leuk immers! Bovendien zijn die cd's niet zo duur en is het altijd leuk om te zeggen dat ze met een Nederlands vrouwke te maken hebben. Dat verwachten ze eigenlijk nooit, wordt altijd cool gevonden en opent menig deur haha.

So see ya later, Danny Reagan time -)

1. Pap:
    28 oktober 2017
    Wat heerlijk dat je vakantie zo verloopt.
  2. Colette:
    28 oktober 2017
    Txs! Twijfel er nooit aan dat mijn vakantie niet goed gaat verlopen hier, daarvoor zijn er teveel mensen/zaken die ervoor zorgen dat het een toffe tijd is
  3. Elly:
    Weer een leuk verhaal.
    Op naar de volgende.........
    Geniet ervan.
    Groetjes
  4. Marina:
    29 oktober 2017
    Daar is echt genieten. Heerlijk zo'n vakantie.
  5. Colette:
    30 oktober 2017
    Thanks Elly! Wordt weer aan gewerkt tussen het genieten door ;-)

En het genieten gaat nog heel even door Marina ;-)
  6. Astrid:
    31 oktober 2017
    Wat heerlijk om jouw enthousiaste blogs te lezen en te horen hoe geweldig je het daar hebt met iedereen en alles wat je mee maakt. Geniet er met volle teugen van, ik zal het met de verhalen moeten doen :-)
  7. Colette:
    5 november 2017
    Txs As! Helaas is het alweer voorbij en zal ook ik het met mijn herinneringen/blog moeten doen..... Tot ik weer ga, can't wait haha!