This is for sis.....;-)

31 augustus 2012 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Ik wilde onderstaande reactie plaatsen maar ik was uiteraard weer eens te lang van stof; je mag niet meer dan 2000 tekens gebruiken en blijkbaar deed ik dat wel...;-) Dan maar op deze manier:

Valt inderdaad ook niet mee maar ik bekijk het echt ook wel van de andere kant hoor: het blijft lief dat ze me weer in huis genomen hebben maar ik heb deze trip gehoord dat ze dat met meer mensen doen. Er is een of andere gast die voor langere tijd naar Denver wil komen en wat zeggen zullie dan: waarom kom je niet hier? Althans, dat zei Graham...;-)  Die is het zat om die 3 dagen dat Diana werkt alleen te zitten en ziet company (vooral mannelijk haha) wel zitten! Diana was er dan weer niet zo gelukkig mee en dat kan ik begrijpen, ze kennen die gast niet eens goed. Van de andere kant is het weer Diana die iedereen maar gewoon binnentrekt om te komen eten, of ze ze nu kent of niet... Weird but nice people...;-)

Doe ik ook hoor, ben gister heel verstandig gaan afwassen zodat hunnie even lekker tegen elkaar tekeer konden gaan zonder dat ik daar dan stillekes bij zit...;-(  Ja, zoiets dacht ik ook ik inderdaad: doe mij die over maar haha!

Ja, pffff, die rekeningen he....ze weten je toch altijd weer te vinden.... Ik kreeg ook een uitnodiging om een controle afspraak te maken, na deze trip maar weer doen. Volgens mij is het nodig en dat betekent dan uiteraard ook weer extra kosten. Hier dachten ze dat wij "free health care" hadden, vind je daar van?! Ik heb ze maar snel even uit die "droom" geholpen en gezegd hoe het in elkaar steekt: dat wij iedere maand een behoorlijk bedrag neertellen, daarnaast toch steeds meer zelf mogen betalen en dat er steeds meer niet meer gedekt wordt door de verzekering. Graham blijft zich verbazen over mijn info wat ons kikkerlandje betreft; hij dacht dat het nog steeds HET ultieme land is om te wonen. Daarmee bedoelt hij dan ook geen criminaliteit, lage kosten etcetc. Nou, ook daarover heb ik hem even een update gegeven en o.a. verteld over de oudere mensen die beroofd worden omdat ze niets kunnen doen als ze achter hun rollatorke lopen.... hij vindt dat horrible en dat is het natuurlijk ook maar hé, bij ons kan het helaas....;-(
Inderdaad, what else is new en ook deze "set back" ga ik wel weer overleven hoor, en jij de jouwe ook! We hebben ons nog nooit helemaal onder laten sneeuwen en dat gaat nu ook niet gebeuren, girl power haha!

Ik ga zekers te weten plezier hebben, ben in goed en relaxt gezelschap met Donna & Steve en het gaat mij weinig extra kosten gelukkig! D&S gaan een kamer nemen met 2 Kingsize beds dus we slapen gezellie met z'n 3kes op 1 kamer, ikke gelukkig alleen in dat hele grote bed....;-) Neem m'n tegenwoordig standaard slaapgerei maar mee: slaapmaskertje en oordoppen en dan gaat dat best lukken. Tis ook maar voor 1 nachtje he en ik vind het al tof dat ze me meevragen!

Ga nu nog even "poolen", misschien wel voor de laatste keer want na maandag gaat het zwembad dicht hier. Rare tijd want dan is het nog steeds lekker weer maar goed, so be it!
But don't worry....I'll be back...;-)

Voor jullie allemaal uiteraard ook een fijn weekend, ik ga genieten van mijn laatste weekend hier en me, heel anders dan voorgaande trips, verheugen op het volgend weekend...;-)

1. Sis:
    1 september 2012
    hm, nou, tja, tis je van harte gegund dat volgend weekend natuurlijk, maar kun je niet gewoon zorgen dat je op een fatsoenlijke tijd aankomt?! :-) Op een vrije zaterdag gewoon om 6 uur mijn bed uit, moest verboden worden! ;-)
    Weinig verslagen dus de komende dagen, drukdrukdruk! Zal jouwe mens van de week maar eens bellen hoe we het gaan doen zaterdag, niet te geloven dat er alweer 3 weken voorbij zijn dan! Kwor oud!
    Staat een kei leuke foto van jouw dieseltje op facebook, kind was letterlijk in mijn hand in slaap gevallen, so sweet!
    Ideale land?? Nou nee! Ik was altijd best van de hollandse, maar begin nu toch ook zwaar emigratieneigingen te krijgen! Breek me de bek niet open, maar ik ga stemmen!! zegt genoeg voor diegene die mij kennen!
    Geniet lekker van je weekje, regelmatig diep zuchten en dan komt alles goed!
    Liefs van ikke x
  2. Me:
    1 september 2012
    Uhm, sis, ik doe er al 3 dagen over....;-) Maar vind het wel errug lief dat jullie allebei zo vroeg jullie mandje uitkomen op die (voor jou dan) vrije zaterdag hoor!
    Weinig verslagen inderdaad en vanavond sla ik maar even over want dat is het vermelden niet waard en word je niet vrolijker van. Even wachten tot na het weekend, ik ga ervan uit dat ik dan zeker en vast weer leuke dingen te melden heb...;-) Doe mijne mens maar eens bellen hoe jullie het gaan doen, jij mag dat haha! Nou, ik kan toch niet echt zeggen dat die 3 weken voorbij gevlogen zijn maar dat heeft andere redenen...;-)
    Heb de foto gezien en gereageerd, lam takske dat het is! Joh, Graham is gewoon niet up to date en beseft niet hoe goed hij het hier wel niet heeft! Ik zou zo ruilen en jij ook, dat weet ik zeker!
    Ga nu dadelijk m'n spullekes pakken en hopelijk lekker slapen, voor jullie een fijn weekend en CU soon! xx
  3. Pap:
    3 september 2012
    Op je weekend verhaal kan ik geen reactie geven maar het was wel erg intensief en met vele variaties. Je kunt zaterdag ook het risico nemen van een bus naar Veldhoven maar Ingrid lost je probleem dus op.Hier 50% mindere temperaturen van 40 naar 20, nu 24 gr. Groeten van ons
  4. Me:
    3 september 2012
    Yep, het was gewoon een leuk weekend! Nope, ik word zaterdag overheerlijk opgehaald door sis en mijn cowboy, dan ga ik toch geen bus nemen....;-) Veel plezier nog!