Whoohooooo, America, told ya I'd be back ;-)

23 juni 2015 - Sterksel, Nederland

En eindelijk is het dan inderdaad weer zover, ik stap eind augustus 2015 weer in het vliegtuig richting Denver. Waarschijnlijk iets minder ontspannen dan voorheen want muts als ik ben denk ik toch aan alles wat er kan gebeuren, wat er gebeurd is de laatste jaren maar zeker denk ik ook terug aan mijn laatste "horror" vlucht toen ik een paar jaar terug weer naar huis vloog vanuit Denver.

Dat was een vlucht die ik nooit zal vergeten en dat komt niet omdat die zo prettig verliep zullen we maar zeggen..... Ondanks dat heb ik zondagavond dan toch weer een ticket kunnen boeken richting my favorite country en mensen die mij kennen weten dat ik nu al aan het aftellen ben ;-)

Omdat ik het leuk vind (en anderen blijkbaar ook) ga ik ook deze trip weer een blog bijhouden van alles wat ik hoop mee te mogen gaan maken. Als ik zo eens mijn "todo" list bekijk zal het zeker geen saaie trip worden en beslist een hele andere trip dan de eerdere trips die ik gemaakt heb. Heel spannend allemaal dus!

Hoop wel dat ik tegen die tijd van mijn beugel af ben die er nu toch ook alweer veel langer in zit dan gepland en dat allemaal om 1 eigenwijs tandje dat niet netjes in de rij wil gaan staan. Fingers crossed maar gelukkig duurt het nog even voordat ik vertrek dussss......

Uiteraard ga ik ook nu weer proberen regelmatig iets te schrijven al zal er totdat ik daadwerkelijk vertrek zal er nog niet veel nieuws te melden zijn. Mocht er wel iets "spannends" te melden zijn dan zien jullie dat vanzelf ;-)

1. Astrid:
    23 juni 2015
    Hoi Colette,

Wat is er allemaal gebeurd na afgelopen vrijdag? Toen heb ik namelijk niets over deze spannende plannen gehoord? Super heerlijk vooruitzicht, nu de dagen aftellen. Ik gun je een heerlijke, relaxte en mooie vakantie in jouw favoriete land.

Liefs, Astrid
  2. Petra:
    24 juni 2015
    Hey girl, leuk dat je al begonnen bent met je blog. Altijd superleuk om te lezen!!! Ik ga met je meeleven, minstens tot na je weer terug bent, maar dat duurt gelukkig nog even!!! Voor nu, lieve groetjes uit South Dakota
  3. Colette:
    24 juni 2015
    Txs girl, lief van jullie om meteen te reageren!

As: heb daar afgelopen vrijdag niet eens bij stil gestaan c.q. zijn we niet eens aan toe gekomen ;-) Was het allang van plan want Diana wordt dit jaar 70 en Graham 83.... Best respectabele leeftijden en omdat het alweer een paar jaar geleden is dat ik ze gezien heb vond ik dit een goede reden om er naar toe te gaan. Je weet immers maar nooit, zeker niet met iemand van 83 die me een paar jaar geleden al enorm heeft laten schrikken....

Peetje: jij blijft eerst zelf nog even overheerlijk genieten van alles daar en ik vind het kei leuk om jouw "avonturen" vanuit hier mee te krijgen dus ga vooral zo door haha!
  4. Sis:
    26 juni 2015
    mooi man! weer n nieuw hoofdstuk voor je boek:-)
    Kan jij mijn email veranderen naar mijn gmail? Gebruik hotmail eigenlijk nooit meer, stom toevallig dat ik nog n keer kijk :-)
  5. Colette:
    26 juni 2015
    Yep, moet er toch eens over gaan peinzen, over dat boek ;-)
  6. Sis:
    26 juni 2015
    zag net ergens op deze site de mogelijkheid om er een boek van te maken! :-))
  7. Petra:
    Ja, doen!!!
  8. Colette:
    26 juni 2015
    Klopt..... Maar da's niet voor niks zeg maar ;-)
  9. Pap:
    26 juni 2015
    Ik ben benieuwd.ik hoor wel welke datum je vertrekt, ik bel je.