Work in progress.....

13 maart 2017 - Westminster, Colorado, Verenigde Staten

want ik ben druk doende met het schrijven van het blog over de Ride along maar dat heeft tijd nodig omdat het redelijk uitgebreid is ;-)

Ondertussen heb ik voor de ongeduldigen onder jullie een paar foto's geplaatst van diverse dagen so enjoy and talk later, I'm off to downtown Denver!

1. Peter:
    14 maart 2017
    Vol verwachting klopt ons hart.....
    Leuk al die foto's. Wat een weidsheid en ruimte. Ik kan me voorstellen als alles weer groen is, dat het dan nog mooierder is daar. En inderdaad wat foodpics for foodies voorbij zien komen. Een blik in de keuken van the American cuisine.... Zag in ieder geval salades! En friet...en chips...zucht...
    Have a good one! Latersss....
  2. Colette:
    14 maart 2017
    Hoop dat ik dat kloppende hart niet teleur ga stellen ;-)

Gaaf he, die weidsheid en ruimte! Dat is zooooo tof en inderdaad nog veel toffer als het zomer is.

Volgen ongetwijfeld nog wat meer foodiepics, ben hier nog niet weg ;-) En ja, ik eet hier heel wat salades hoor, super yammie! Friet not so much en chips ook niet, meer Snap Peas, overheerlijke bonensnackies, lekkah!

Zo meteen weer een lekkere wandeling maken en dan de hort op met Susan en Donna so indeed later!