Counting the days/hours!!!

19 augustus 2015 - Eindhoven, Nederland

Want het is zo morgenavond 22.00 uur en dan begint mijn lang naar uitgekeken vakantie, heerlijk! Ben al vanaf afgelopen weekend bezig met alle voorbereidingen; kleren/schoenen etc uitzoeken en inpakken, zorgen dat alle documenten/tickets geprint zijn, alle benodigde informatie verzamelen, bellen/mailen met Amerika om diverse zaken te regelen zoals bv de ride alongs waar ik altijd zo naar uit kijk!

Uiteraard had ik ook deze keer weer een ride along "geroggeld" met "my favorite cop" Deek(s) (jawel, ik heb "mijn" eigen Deeks alhoewel die totaal NIET lijkt op de Deeks van NCIS LA helaas haha) en ik was helemaal hiphophappy! De dame die deze keer voor dit alles gezorgd heeft is ook helemaal enthousiast en mailde me dat ze wel de hele dag naar mijn accent zou kunnen luisteren haha. Keileuke meid, Sheila, we hebben inmiddels heel wat afgemaild en uiteraard gaan we elkaar ontmoeten voordat ik op stap ga met Deek.

Was zoals gezegd dus helemaal blij en toen kreeg ik gister een mailtje in mijn inbox: de geplande ride along kon niet doorgaan op de geplande dag omdat Deek dan een verplichte training moet bijwonen....Damned!

Ik baalde als een stekker want ik had de rest van mijn trip zo'n beetje juist om die ride along heen gepland; vertrek en terugkomst naar/uit Napa en ervoor gezorgd dat ik fijne vluchttijden had zodat ik helemaal "klaar" was voor weer een nieuw avontuur! Zelfs Deek had me hierover deze keer persoonlijk gemaild, hij is niet zo van het mailen dus dat is al heel wat!

Dus maar snel een mailtje teruggestuurd naar Sheila met de vraag of komende maandag 24 augustus misschien nog een optie zou zijn. Dat is wel erg snel en het zou zo maar kunnen dat hij dan al bezet is voor een ride along dus ik bleef mijn inbox maar checken omdat het toch wel erg spannend was.....

Later op de avond viel ik zowat om van vermoeidheid en kon mijn ogen niet meer openhouden, waarschijnlijk lag dat aan het feit dat ik die ochtend toch alweer om 04.30 uur uit mijn mandje gekomen was, dat voelt toch altijd aan alsof je midden in de nacht opstaat. Anyways, ik uiteraard nog een keer mijn inbox gecheckt maar helaas, no answer.... shoot!

Gelukkig was ik te moe om er lang wakker van te liggen, had ik vanochtend wel een antwoord van Sheila en heb ik komende maandag mijn ride along met Deek al whoohooooo!!!!! I'm a happy camper once again, precies zoals mijn nieuwe "wooden sign" van Petra al aangeeft ;-))))

Enorm veel veranderingen rondom dit tripje dus en zelfs behoorlijk last minute, benieuwd wat er eventueel nog gaat komen... Ben nu nog druk bezig om ook een ride along te regelen in Napa want dat lijkt me ook heel tof maar helaas heb ik de persoon die dat regelt nog niet persoonlijk te pakken gekregen. Gaat me ongetwijfeld nog wel lukken hoor, en anders bel ik hem gewoon als ik in Denver ben met een Amerikaans nummer waarop hij me terug kan bellen. Je kunt nu netjes een bericht achterlaten met een terugbelverzoek maar ja, da's best lastig als je via Skype belt ;-))))

Heb ook nog contact gehad met Diana en die schijnt nogal wat gepland te hebben wat feestjes en dergelijke betreft, volgens mij wil die me nu echt "aan de man" helpen whoehahaha! Helemaal leuk natuurlijk, allerlei feestjes waar ik mee naar toe mag en waar ik eigenlijk ook best naar uit kijk is die Amerikaans/Mexicaanse bruiloft van hun buren waar ik mee naar toe mag.

Als het goed is gaan we meteen langs Graham zijn dochter als zij mij komende dinsdag van vliegveld San Fran opgehaald hebben.Het schijnt dan "rush hour" te zijn dus terug naar hun huis rijden heeft dan weinig nut. Helemaal niet erg, heb veel van dat gezin gehoord en het lijkt me helemaal leuk om ook met hen kennis te mogen maken. Zitten er behoorlijk warmpjes bij schijnbaar en hebben allebei een goede job, je weet maar nooit waar dat allemaal nog eens goed voor kan zijn! Netwerken is heel belangrijk in mijn geval en op deze manier gaat ook dat ongetwijfeld goed komen!

Dan staat er ook nog het bezoekje aan Louise in Ventura op de planning en ook daar ben ik me helemaal op aan het verheugen, lijkt me een geweldig mens! Om Santa Barbara te bezoeken lijkt me ook geen straf trouwens ;-)

Hoop wel dat ik een leuke gast naast me heb zitten in het vliegtuig, zo'n beetje net zo'n toffe gast als destijds met de "big eye" picture! Heb toen erg gelachen met hem en er verschijnt iedere keer als ik die foto weer zie weer een glimlach op mijn gezicht: good memories!

Merk wel dat ook al die super happy emoties hun tol beginnen te eisen: als ik nu mijn ogen dicht zou (kunnen) doen zou ik meteen vertrokken zijn..... Helaas vindt de baas dat niet goed dus houd ik ze nog maar "efkes" open tot een uurtje of 22.00  vandaag. Dan morgen nog 1 middagdienstje en dan begint mijn holideeke!!!

So for now it's bye bye, keep ya all posted wanneer er weer iets tofs te melden is!

1. Astrid:
    19 augustus 2015
    Zo, dat klinkt allemaal geweldig. Ik hoop dat je een geweldige tijd in The States hebt, lekker kan relaxen en een berg energie op doet. Geniet er maar lekker van en "see you later"
  2. Pap:
    20 augustus 2015
    Je hebt wel pech met alle veranderingen van je reis. maar houdt goede moet want je gaat op vakantie!!Tot morgen.
    Groeten van Ann en mij.
  3. Colette:
    20 augustus 2015
    Txs As, denk wel dat ik een fijne tijd ga hebben daar ondanks alle wijzigingen ;-) See ya zekers te weten later, komt goed!
  4. Colette:
    20 augustus 2015
    Tja, zowel pech als geluk met de wijzigingen, ik ga nu waarschijnlijk ook Toni nog zien. Dat is de dame die voorheen mijn ride alongs regelde in Denver en waarmee ik een hele bijzondere klik heb vanaf het begin welke trouwens ook wederzijds is ;-) Morgenvroeg nog even druk met allerlei zaken maar vanaf het moment dat ik in Heeze op de trein stap begint mijn vakantie, heb er onwijs veel zin an!
  5. Petra:
    21 augustus 2015
    En nu is het dan zover chickie, travel day is here!! Ik wens je een hele goeie reis en een onwijs fijne tijd in ons favoriete land!!! Kan niet wachten om hier al je avonturen te lezen. You are one Happy Camper... haha!!! xxx
  6. Adrienne:
    21 augustus 2015
    De trip is begonnen. Colette net afgezet bij de trein. Gepakt en gezakt op weg naar Amsterdam. Gaat helemaal goed komen en
    ben echt wel benieuwd welke cowboy je mee terug gaat nemen.
  7. Colette:
    21 augustus 2015
    Peetje: Yep, en het 1e kleine gedeelte van de reis zit er alweer op gelukkig. Thanks for your wishes en ik ga zekers te weten een onwijs toffe tijd beleven in the promised land, no worries ;-)

I'm getting more and more happier ;-))))
  8. Colette:
    21 augustus 2015
    Ik was superblij met die "taxi" van vanmiddag, was nogal een gedoe geweest als ik dat end had moeten lopen ;-)

Gepakt en gezakt is die reis begonnen en gewoon helemaal goed gegaan, als het zo door blijft gaan hoor je mij niet klagen!

Haha, er komt nog helemaal geen cowboy mee terug, geduld is een schone deugd! "the one and only" zal zich eerst flink moeten bewijzen vrees ik, dankzij Frankenstein en die andere niet zo'n bijster strakke "ervaring" van lang geleden ;-))) Maar dat geeft niks want ik blijf erbij: if it's meant to be it'll be!
  9. Sis:
    22 augustus 2015
    naja, heb ik gewoon allemaal gemist he! Gaat niet helemaal goed met de meldingen van een nieuw verhaal hier, maar kijk gewoon iedere dag dan maar :-)
    Gewoon heerlijk gaan genieten, er is ook een leven zonder vent hoor! :-)) Enne, kandidaten moeten eerst worden goedgekeurd door de sissen commissie he! :-))
  10. Colette:
    22 augustus 2015
    Inderdaad zelf maar ff checkuh, niet geheel onverstandig ;-)

Klopt maar met vind ik toch net effe iets leuker zoals je weet maar hij zal er wel iets voor moeten doen hoor, don't worry! Yep, sissencommissie, dinnekescommissie maar vooral eerst door mijzelf gekeurd worden ;-))))