Yessssss, in het hotel aangekomen!!!

21 augustus 2015 - Schiphol, Nederland

en dus meteen maar even mijn "fans" laten weten dat ik zo meteen overheerlijk ga lamballen haha!

Heb de sleutel nog naast me liggen, de koffers staan ook nog te wachten tot ze mee naar boven mogen en ook mijn "avondeten" staat geduldig te wachten tot het mee naar de kamer mag ;-)  Ik had gezegd dat ik eerst even een klein bericht op het blog wilde zetten zodat iedereen weet dat dit gedeelte van de reis goed verlopen is.

Van mij mag het zo door blijven gaan en mogen alle vluchten ook zo rustig verlopen dan kom ik gewoon helemaal ontstressed (hoe schrijf je dat eigenlijk?) aan in Denver en kan het feest meteen beginnen! In 1e instantie vond ik het niet zo tof dat mijn ride along met mijn "prive" copper zo snel al is maar nu ik er even over nadenk vind ik het eigenlijk toch wel heel erg leuk om met hem deze trip te beginnen..... Zolang hij er maar weer net zo'n toffe en spannende ride along van maakt als die andere of eigenlijk mag het nog wel iets spannender haha.

Anyways, ik ga mijn kamerke opzoeken en wens jullie vanaf IBIS Ámsterdam een ontzettend tof en zonovergoten weekend! Geniet er mar lekker van allemaal, ik zal aan jullie denken en efkes zwaaien als ik hier morgenvroeg vertrek ;-))))

Heel misschien heb ik morgen op Schiphol nog efkes tijd om iets te bloggen, ligt aan de tijd die het inchecken etc in beslag gaat nemen. Ben wel 4 uur voor vertrek aanwezig (stap hier al om 06.30 uur op de Shuttebus, lijkt wel alsof ik vroege dienst heb haha) en ik hoop dan ook dat het allemaal gladjes gaat verlopen zodat ik rustig kan ontbijten, nog wat Nederlandse souveniertjes kan kopen voor die gasten daar en dus nog even kan bloggen. Mocht dat niet lukken zullen jullie wat meer geduld op moeten brengen want dan wordt er pas in the USA geblogd......

For now it's so long!!

1. Marina:
    21 augustus 2015
    Hoi Colette,

Een superfijne vakantie gewenst. Je hebt het zo verdiend. Tot over een paar weken. Ik kijk uit naar je reisverslag.
  2. Sis:
    22 augustus 2015
    Is allemaal goed gekomen weet ik ondertussen :-)) Lekker genieten sisje, ik zal wel werken (heerlijk dat ik dat ook weer n keer kan zeggen!) :-))
    We houden je in de gaten! :-)))
  3. Colette:
    22 augustus 2015
    Txs Marina, lief van je! Wat dat reisverslag betreft; maak maar flink wat tijd vrij haha ;-)))
  4. Colette:
    22 augustus 2015
    Uh, een en ander is goed gekomen sis maaruh, het was toch weer een typisch tripje.... Ga zo ff een verslagje schrijven en dan even zorgen dat er weer een keer aan "mijn" Amerikaanse verslaving gewerkt wordt ;-)

Een fatsoenlijk happie eten gaat er ook wel in denk ik dus het wordt nu niet zo'n heel lang verhaal (denk ik....;-))
  5. Sis:
    22 augustus 2015
    Jij en n kort verhaal, tuuuuurlijk!
  6. Silvia,:
    22 augustus 2015
    Hoi Colette, ik wens je een hele fijne vakantie en geniet ervan
  7. Colette:
    23 augustus 2015
    Haha, ja, da's best lastig als je snel kunt typen en eigenlijk heel veel te vertellen hebt ;-) Maar ach, het houdt jullie bezig he ;-))

Txs Sil, gaat helemaal goed komen!