Nog even geduld....

7 maart 2017 - Westminster, Colorado, Verenigde Staten

en dan wordt mijn blog weer aangevuld ;-)

Voor de ongeduldigen onder jullie heb ik wel alvast wat foto's en video's toegevoegd, have fun!

1. Elly:
    Ha Colette,

Wat een reis zeg. Eerst dat gehaast, daarna in het vliegtuig kon je de muziek niet vinden. HAHA. Wat toevallig zeg dat je naast een Amerikaan zat die in Eindhoven geweest was. Als je dat geweten had , had je samen kunnen rijden.

Leuke foto's van de Ride along.
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen.
    Geniet van je reis.
    Groetjes Elly
  2. Peter:
    7 maart 2017
    Fijn dat je die stoel even toelicht.... Kan me voorstellen dat er anders verdorven zielen zouden kunnen zijn die andere associaties op het netvlies zouden kunnen krijgen.... Hypothetisch puur speculatief theoretisch benaderd dan, hè.... Ik niet uiteraard, neuhneuhneuh, zeg, kom nou, je kent me toch....

Maar verder leuke insight in het dagelijkse politieleven in Westminster. Gave bakken, hoor. Nou is onze VW Touran al een hele verbetering t.o.v. die Mitsubishi Grandis-dweilbakken, maar dit is dan toch wel weer serious shit, zeg maar...
    Have fun, take care and enjoy!!
  3. Sis:
    7 maart 2017
    Eindelijk jouw spanning en sensatie gehad dus!
  4. Colette:
    8 maart 2017
    @ Elly: Tja, ik weet nu in elk geval hoe het werkt met Iceland Air ;-) En zeker toevallig, die Amerikaan! Ride along verhaal is altijd erg uitgebreid en gedetailleerd dus kost een paar uur om te schrijven.... Gaat m vanaaf niet worden omdat ik naar de bios ga dus duurt nog efkes voordat er weer een story te lezen is ;-)

@ Peter: haha ja, vond wel dat ik die toelichting moest geven toen ik de foto's zag ;-) Maaruh, hypothetisch puur speculatief theoretisch benaderd, pfffff, moest de zin 3x keer lezen haha. En indeed, geloof niet dat jij ook maar iets anders dacht..... right haha.

Supergave bakken, mega snel en verschrikkelijk coole sirene's dus ja, serious shit! En dan zijn dit nog maar de "standaard" bakken, ken je na gaan.... Wat die "Met Subsidie" dweilbakken zoals jij ze noemt betreft; no way dat die hier tegenop kunnen ;-)

@ sis: absolutely, supermegavetcoolgave spanning en sensatie haha!
  5. Adrienne:
    8 maart 2017
    Toeters, bellen, sirenes en Colette is in haar element. Lekker sjezen door de straten en als het kan wat bad guys scoren. Goed gelukt deze keer aan de foto's te zien. Nice dat je zo geniet.
  6. Pap:
    8 maart 2017
    Ze rijden wel in een stevige auto, ben benieuwd naar je" nachtverslag". Je hebt groot gelijk met je verslagen, genieten is de kunst van vakantie houden.
  7. Colette:
    8 maart 2017
    @ Adrienne: yup, ik was absoluut in mijn element en had nog wel een shift mee kunnen draaien haha! Helaas hebben we zelf geen bad guys gescoord maar waren we wel "involved", ook niet verkeerd ;-)

@ deze auto's zijn helemaal geweldig en uiteraard typisch Amerikaans dus alleen dat is al een gave ervaring voor mij. Ben bezig aan het vervolg van mijn blog maar ben pas bij zaterdagmiddag dus duurt nog wel even voordat ik bij de ride along ben ;-) want tja, drukdrukdruk met genieten inderdaad! Wellicht niet van de meest typisch toeristendingen maar er zijn zoveel (kleine) dingen waarvan ik kan genieten dat het eigenlijk gewoon 24/7 genieten is!
  8. Jerry:
    8 maart 2017
    wow, leuk zeg! daar zit wel pit in die auto's
  9. Colette:
    9 maart 2017
    @ Jerry: Die auto's zijn ongelofelijk snel en mega vetcool ;-))
  10. Astrid:
    9 maart 2017
    Hoi Colette, ik weet niet of je daar in "The States" op je eigen telefoon apps of sms-jes kan ontvangen maar ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag. Hopelijk heb je een hele leuke dag. Het is wel bijzonder om dit jaar,op deze dag, op de door jou zo gelieve plek te zijn. Geniet er met volle teugen van!! Liefs, Astrid
  11. Colette:
    9 maart 2017
    Hey die As, ik heb hier Wifi dus kan receiven ;-). Dank je wel voor jouw bericht, gaat hier weer een mooie dag worden dus ook nu weer overheerlijk genieten! Knuf terug xx