A-ma-zing!!!!!

10 september 2015 - Westminster, Colorado, Verenigde Staten

Kan het nog steeds niet geloven, ik heb Tim McGraw, Billy Currington en Chase Bryant live gezien in het Red Rocks Theatre in Denver!!!!

Wow...... onwerkelijk..... did that really happen? Was I actually there????

Heb er geen andere woorden voor en zal alvast een paar foto's uploaden wellicht komt de inspiratie voor een verslag nog als ik niet meer zo in een droom leef.....

1. Pap:
    11 september 2015
    Wie is Tim McGraw enz.?? Zo te lezen hebt je uitstekend vermaakt, nog veel plezier voor zaterdag en zondag, groeten van ons
  2. Colette:
    12 september 2015
    Dat zijn "big stars" op countrymuziek gebied hier dus dat was nogal "a biggie".

En yep, het was een hele gave avond! Vanavond naar "a play", Saturday Night Fever, morgen hele dag met Toni op stap en even "hi and bye" zeggen tegen Deek, zondag naar Rocky Mountain Park, genoeg gaafs te doen dus voordat ik maandag vertrek ;-)
  3. Sis:
    12 september 2015
    Kan op t lijstje bij miss Barbra dus :-) Nog ff niet denken aan de terugreis, lekker genieten!
  4. Colette:
    12 september 2015
    Echt wel, mega cool! Gaat lukken met vandaag Miss Toni en morgen Rocky Mountain Park..... heb t idee dat ik lichtelijk om ga vallen in t vliegtuig ;-)