Ride along Deek 2017 deel 2

5 maart 2017 - Westminster, Colorado, Verenigde Staten

Toen er een soort van hiphop achtig muziekske volgde keek ik naar buiten om te zien of de tow truck al klaar was en bewoog mijn hoofd op het ritme van de muziek. Dat deed ik eigenlijk zonder erg maar toen ik weer richting Deek keek en hij snel zijn hoofd wegdraaide werd ik me bewust van het feit dat ik dat deed. Denk dat hij niet verwacht had dat ik deze muziek wel zou “diggen” en al helemaal niet verwacht had dat ik mee zou bewegen op die beat haha. Terwijl ik hem toch al wel verteld had van de Dance Workouts die ik doe.

Nu ben ik natuurlijk sinds de laatste jaren wel een stukkie veranderd, heb weer veel meer energie (gelukkig!) en ben weer een heel stuk meer mezelf dus ook weer meer “boldy” oftewel goofy zoals Steve het noemt ;-)

Anyways, de verbazing op het gezicht van Deek was wel funny, blijkbaar kan ik hem toch nog verrassen met mijn gedrag en dat had ik dan weer niet verwacht. Wat dan wel weer jammer was, was dat hij niet gezellig mee deed. Misschien krijg ik hem de volgende keer wel zover en kan ik zo’n gaaf filmpje maken dat je wel vaker op Facebook ziet van cops ;-)

Ondertussen stonden we daar nog steeds dwars over de rijbaan geparkeerd en vertelde ik hem over my first dead body dat ik destijds in San Diego gezien had tijdens een Ride along.

Ik vertelde hem dat ik dacht dat er iets mis was met mij omdat het mij totaal niks deed om dat te aanschouwen; iemand die van de brug gesprongen was, die CPR kreeg en die, terwijl ik stond te kijken, dood verklaard werd.

Hij zei dat hij eigenlijk hetzelfde gevoel had toen hij zijn eerste dodelijke slachtoffer zag; hij werd er niet echt warm of koud van. Dit is wat hij letterlijk zei: “some can handle it and some can't you know, I know people who quit after their first dead body”.

Tja, daar kon ik niet veel tegenin brengen maar was wel blij dat ik niet de enige was die er zo weinig moeite mee had!

Hij zei ook nog dat je je in “this line of work” niet teveel persoonlijk aan kunt trekken van de dingen die je ziet. Als je dat wel doet kun je je werk niet goed meer doen. Uiteraard zijn er wel gevallen die je wel mee naar huis neemt en dat zijn vaak zaken waar kids bij betrokken zijn.

Heb altijd wel het idee dat Deek het prettig vindt om met mij over dit soort zaken en zijn PTSD te praten. Op het werk is dat lastig want tja, het imago van tough guy dient hoog gehouden te worden. Er thuis over praten is ook niet echt een optie, in Deek’s geval was zijn vrouw na de shooting al extra bezorgd immers. Gelukkig was ze nu niet meer zo enorm bezorgd wat hun relatie een stuk ten goede komt.

In het kort komt het erop neer dat hij niet vaak over dit soort zaken kan praten en dat is erg jammer vind ik. Zeker in dit druk Westminster gebeurt vaak veel en dan is het toch prettig als je dingen van je af kunt praten….

Ondertussen was de PD vrijgegeven en waren we gelukkig weer aan het cruisen door Westminster. Heb altijd het idee dat het toch een apart soort van extra sterke binding geeft als je samen zo’n donkere grave draait.

Tenslotte ben je toch elkaars ogen en oren en ook al ben ik dan geen cop/officiele collega van hem; hij begint me meer en meer te betrekken bij zaken zoals ik al eerder schreef en vertrouwt ook steeds vaker op mij als ik meerijd, very nice!

We gingen op weg naar een 7-Eleven en hadden met Soto willen gaan maar die moest van de Sarch blijven om hem bij te staan, helaas…..

Terwijl we weer aan het cruisen waren kwam het onderwerp op slapen en dat is voor beiden een, laten we zeggen, heftig onderwerp. Voor mij uiteraard vanwege het slaapapneu dat nu gelukkig zoveel verbeterd is door mijn MRA.

Hij was erg verbaasd toen ik hem vertelde dat ik in het begin totaal geen idee had dat slaapapneu zo’n serieus probleem was en zo’n vernietigend effect op je lijf. Weet niet waarom maar blijkbaar wist hij er ook veel vanaf, op zich wel prettig om niet iemand te hoeven overtuigen van wat slaapapneu allemaal met je doet.

Voor hem bleek het slapen een ander probleem; hij gaf aan dat hij zoveel gaapte (want dat doet hij altijd) omdat hij veel te weinig slaap kreeg.

Toen ik hem vroeg waarom hij dan niet kon slapen zei hij: “I get way not enough sleep ever, just don't get enough sleep ever…...”

Dat klonk eigenlijk best sneu en dus vroeg ik hem of hij zich niet teveel zorgen maakte waarop hij weer antwoordde dat hij gewoon niet goed kon slapen… Inmiddels ken ik hem goed genoeg om te weten dat ik het bij het juiste eind had.

Toen kwam het onderwerp op het eten van boter…. Vraag me niet hoe we daarop kwamen want ik heb geen flauw idee maar het was zo. Ik vertelde hem dat ik geen boter lust en hij keek me verbaasd aan:

“What?! What do you mean you don't like butter”?!

Nou, precies zoals ik het zeg; ik lust geen boter!

“you are just like my wife, she doesn’t like butter either. She also doesn’t drink milk”….

Hierop keek ik hem aan en zei dat dat wel heel toevallig was; ik drink namelijk ook geen melk! Maar lust wel chocolademelk :-)

Wow, just like my wife cause she doesn't like milk but does drink chocolatemilk.... you are both weird!

Then another call came over the radio:

De melder had het over 2 gasten die de inhoud van 1 truck over aan het laden waren op een andere truck en hij vond dat nogal verdacht.

Deek zette lights and sirenes aan en wilde melden dat hij ook op deze call reageerde.

Toen hij dat wilde doen bleef the radio bezet en ik weet inmiddels wat voor een bloedhekel hij daaraan heeft. Ik weet dat hij altijd in is voor een geintje maar niet over the radio. Hij is op dat gebied enorm serieus en baalt enorm als er onzin over the radio verteld wordt of als the radio bezet blijft door collega’s die zich niet aan de radio etikette houden.

Daarnaast vindt hij het geschreeuw over the radio enorm annoying; waarom zo hard praten?! Iedereen hoort mij altijd prima zo zegt hij. Deek praat inderdaad altijd zachtjes in zijn microfoon; als ik naast hem sta terwijl hij iets zegt versta ik hem amper! Terwijl ik hem heel goed hoor als ik in de car achterblijf tijdens een traffic stop en hij iets over the radio meldt.

Hij probeerde keer op keer iets te melden en ineens hoorde ik hem hardop vloeken: “get of the fuckin radio”!! Om meteen daarop te zeggen: “Excuse my French but this pisses me off”!

“I know Deek, don’t worry, I know”…..

Uiteindelijk kon hij dan toch melden dat wij ook onderweg waren en dat was maar goed ook bleek achteraf want het was me nogal een heterdaadje!

We scheurden weer over de wegen en hij probeerde de juiste locatie te vinden op zijn laptop wat niet zo makkelijk was; het was een wirwar van straten en huizen!

Dit alles deed hij terwijl hij met hoge snelheid reed en ik zou bij veel mensen die dat zouden doen zoiets hebben van uh….. voel me niet zo safe maar bij hem kreeg ik dat gevoel niet. Op een of andere manier voel ik me altijd veilig bij hem, wat er ook gebeurt, waarschijnlijk omdat ik inmiddels wel gezien heb hoe hij zijn job doet.

Toen we eindelijk na een tijd gescheurd te hebben bij de PD aankwamen zagen we inderdaad 2 trucks, zoals gezegd 1 rode en 1 blauwe met open portieren en 2 patrol cars maar geen beat cops…..

“Damned, what the fuck” was het enige dat Deek zei en hij parkeerde zijn patrol car met lichten aan schuin achter de andere patrol cars zodat niemand in het donker tegen die wagens aan zou rijden.

Daarna sprong hij uit de auto, uiteraard hoefde hij niet te zeggen dat ik moest blijven zitten, dat had ik zelf al gesnopen.

Want hij moest natuurlijk eerst checken wat er aan de hand was en/of er zich niemand verstopt had die wellicht gewapend was.

Nadat hij dat gedaan had kreeg ik een seintje met zijn flash light wat zoveel betekent als: kom maar ;-)

Ik stapte uit en liep naar hem toe en we keken samen wat er aan de hand kon zijn hier. Hij had niks over the radio gehoord van zijn collega’s dus hij taste ook een beetje in het donker, letterlijk in het donker dus!

We zagen dat een raam van de voorste truck kapot was dus het was wel duidelijk dat dit niet een gevalletje normaal overladen was!

De achterste truck bevatte veel gereedschap terwijl de grote opbergkoffer in de open laadbak van de voorste truck openstond. Blijkbaar had daar veel gereedschap in opgeborgen gelegen en hadden de daders al dat gereedschap in hun eigen truck geladen.

Pretty bold, zo net voor alle huizen!

Niet lang daarna kwamen 2 jongemannen naar buiten gelopen; de voorste truck was van hun baas zo vertelden ze toen ze bijgekomen waren van hun verbazing!

Een van die gasten kon maar niet geloven dat hij of zijn honden niet wakker geworden waren van het inslaan van het autoraam maar ik had zoiets van: Fire Fighters gebruiken ook een of ander ietsje waarmee een raam makkelijk en redelijk geruisloos verbrijzeld wordt, wie weet hadden deze gasten ook wel zoiets gebruikt.

Bovendien was het niet het raam aan de stoep/huiskant maar aan de straatkant.

Deek kreeg te horen dat de melder vlakbij woonde en dat deze met hem wilde spreken dus hij vroeg mij bij de trucks te blijven en alles goed in de gaten te houden. Het was immers nog lang niet zeker dat de mogelijk gewapende daders allebei weggerend waren, wie weet lag er nog wel een op de loer….

Deek ging met de melder praten en vroeg of deze wellicht een signalement van de daders had maar dat was helaas erg summier.

Daarna kwam hij terug en sprak met de 2 gasten die naar buiten gekomen waren. Hij verzamelde de informatie die hij nodig had en vroeg het rijbewijs van een van de gasten zodat hij kon starten met het papierwerk.

Dit rijbewijs en nog wat ander spul werd op de moterkap van de patrol car gelegd waarna Deek vroeg of ik dat in de gaten wilde houden aangezien hij weer richting de melder moest.

Ofcourse deed ik dat, daar zou niemand aankomen! Ondertussen bleef ik de omgeving in de gaten houden voor zover dat mogelijk was met al die flashing lights. Die verblinden je namelijk behoorlijk waardoor je niet goed in het donker kunt zien.

Ik zag dat er alweer meer collega’s waren gekomen en er stonden zo’n 6 patrol cars in de straat, wel gaaf om te zien hoe snel die allemaal ter plaatse zijn en hoe alle rollen meteen goed verdeeld zijn.

Deek praatte snel alle collega’s bij terwijl er over the radio een melding was gekomen van een collega dat er in elk geval 1 dader gepakt was.

Er was ook een vrouwelijke collega gekomen maar die deed niet veel; daarvan had Deek al gezegd dat het de meest luie agente was die ze hadden. En voordat Deek iets negatiefs over een andere collega zegt…..

Aangezien alle andere beat cops behalve de dame aan het werk waren was Deek degene die alles vast zou gaan leggen, was Deek degene die beide trucks begon te onderzoeken en was het ook Deek die foto’s ging maken van beide trucks.

Gelukkig kwam er niet lang daarna een andere collega aan die hem kwam helpen en al snel werd duidelijk dat het waarschijnlijk ging om 2 crack heads. We vonden namelijk een spuit onder de voorstoel, Deek had een crack pipe aangetroffen en ik had hen gewezen op een vreemd soort pakje sigaretten dat geen sigaretten bevatte maar net even iets anders.

Terwijl ik stond te bibberen van de kou zag ik dat een andere collega aan kwam rijden en toen deze uitstapte zag ik dat hij een aantal zaken in zijn hand had. Deze collega zat nog vol adrenaline toen hij begon te vertellen. Toen hij allerlei zaken op de achterklep van zijn car legde snapte ik waarom: hij vertelde dat dit alles heel anders had kunnen aflopen en hij toonde een wapen…..

Hij vertelde dat hij een van de gasten achtervolgd had toen deze over een hek sprong en dat deze gast uiteindelijk op moest geven omdat hij waarschijnlijk zijn enkel gebroken had.

Toen hij die gast fouilleerde vond hij extra munitie en dus vroeg hij waar deze dader zijn wapen gelaten had. Uiteraard ontkende de dader in alle toonaarden dat hij een wapen had en werd hij geboeid waarna de zoektocht naar het wapen kon beginnen…..

Omdat het een buurt was met nogal veel kids moest het wapen gevonden worden en gelukkig werd dat uiteindelijk ook gevonden. Het bleek een doorgeladen wapen te zijn…… Not funny and very dangerous!

Dat werd bevestigd door alle andere collega’s en hij werd gefeliciteerd met zijn goede werk. Hierna werden de taken weer verdeeld; deze beat cop zou naar de PD gaan met alle bewijsmateriaal en de rest zou ter plaatse hun ding weer gaan doen.

Ik zag dat er een andere beat cop aankwam die aan Deek vroeg of de melder wellicht wilde proberen de dader te herkennen en vervolgens werd de melder meegenomen. Of hij die dader ook daadwerkelijk herkend heeft weet ik eigenlijk niet.

Deek was ondertussen druk bezig met het fotograferen van alle gereedschap dat de 2 gasten uit de achterste truck hadden mogen halen. Dat was nogal wat, wow, de daders hadden in korte tijd heel wat te pakken gekregen!

1e schatting van de waarde van hetgeen er weggehaald was; zo’n 3000 dollar,. Niet verkeerd in een paar minuten!

Omdat ik weer eens naar het toilet moest had ik een van die gasten gevraagd of ik wellicht van hun toilet gebruik mocht maken en gelukkig mocht dat. Deek keek heel even op om te kijken waar ik naar toe ging maar hij weet inmiddels ook wel dat ik geen gekke dingen doe dus hij ging weer rustig verder met zijn werk.

Binnen in het huis liepen 2 overheerlijk enthousiaste doggies rond die het wel leuk vonden dat ik hun huissie binnen kwam lopen. Ze wilden allebei enorm graag spelen maar ja, het was toch echt midden in de nacht en blaffende honden zijn dan niet echt wat mensen graag horen dus probeerde ik ze wat rustig te houden. Wat nog niet zo meeviel trouwens want het was in elk geval 1 supergaaf pupke ;-)

Dat pupke wilde ook mee de badkamer in maar ook dat heb ik maar niet gedaan haha.

Toen ik eens goed rondkeek in de badkamer had ik zoiets van: wow, het is dat ik zo ontzettend moet maar anders…. Het was overduidelijk dat hier 2 vrijgezelle gasten woonden die volgens mij jarenlang niet gepoetst hadden, yuk! Nu ben ik echt wel heel wat gewend maar hiervan had ik zelfs zoiets van IEUWWW!

Dus maar snel gedaan wat ik moest doen en weer terug naar buiten gegaan waar Deek nog steeds bezig was. Ik hoorde een collega van Deek aan de 2 gasten uitleggen wat er verder ging gebeuren:

een van hen zou binnen een paar dagen langs kunnen komen op de PD om een kopie van het onderzoeksrapport van de politie op te vragen. Dat zou wel een paar dollar kosten maar dan hadden ze alle informatie zowel voor henzelf als voor de verzekering.

Dat gaat hier dus heel anders dan bij ons want bij ons is dat echt niet zo simpel op te vragen.

Toen ik het hier met Deek over had zei hij dat zowat alles online te vinden was dus dat een kopie van een politierapport geen probleem was. Zo kan iedereen die dat wil hier ook background checks doen, kost een paar dollar maar dan krijg je best veel informatie over een persoon. Kunnen wij ons niet voorstellen maar zou in veel gevallen toch best handig zijn!

Deek was aan het afronden en niet lang daarna konden wij weer vertrekken. Eindelijk konden we dan een keer stoppen voor koffie and a decent bathroom break, nice! Uiteraard bij een 7-Eleven want daar krijgen ze altijd gratis koffie ;-)

Zoals gewoonlijk hield Deek, gentleman als hij is ondanks dat hij zich vaak net even iets anders voor wil doen tough guy, de deur voor mij open en liepen we gezellig samen richting de koffie automaten.

Natuurlijk wist ik al precies wat hij zou gaan nemen; a huge cup half hot chocolate half coffee met tig creamers en scheppen suiker, such a sweet tooth!

Terwijl hij zijn favo drankje maakte vroeg hij of wij in Nederland ook dit soort pompstations hebben die 24/7 open zijn en waar je gratis koffie kunt krijgen.

“Really, are you kidding me”?!

Voor zover ik weet zijn er alleen langs de snelweg pompstations die 24/7 geopend zijn maar van gratis koffie is echt geen sprake hoor! Toen ik hem vertelde dat ik geen pompstation in de stad weet dat ‘s-nachts geopend was en dat ik me niets kon voorstellen bij zelfbediening kreeg ik als enige reactie: “huh”?????

Yep, en zoals eerder gezegd no free coffee, you have to pay for everything so every extra creamer you take you’ll have to pay for!

Hier kun je namelijk kiezen uit een aantal soorten smaken coffee creamer welke in aparte cupjes in een rek liggen. Je kunt daar zoveel van pakken als je wilt en je kunt ze ook gewoon meenemen voor thuis of zo. Kosten? Niksnadanoppes ook al neem je er 6 mee!

Dit doe ik namelijlk regelmatig om een voorraadje mee naar huis te nemen en hoewel ik ze altijd bij mijn koffiebeker zal neerleggen worden ze nooitoftenever in rekening gebracht; service van de zaak! Ik zeg: dat willen we in Nederland ook haha!

Toen ik Deek vertelde dat wij voor alles mogen betalen zei hij: “that’s freakin rediculous, what do you mean you have to pay for everything”? En dus legde ik het hem nog maar een keer uit…..

Zelf nam ik uiteraard de French Vanilla Cappuccino weer en ook zoals gewoonlijk gingen we allebei efkes naar het toilet. Je moet van de gelegenheid gebruik maken want je weer immers niet wat je nog te wachten staat….

Deek zette zijn koffie neer en vroeg: “keep an eye on this please”

“But ofcourse, you know me right, I’ll guard it with my life” ;-)

De enige werknemer in de zaak had onze korte conversatie gehoord en blijkbaar verveelde hij zich nogal want hij vroeg: “could we do that together, guarding his cup? We could make a party of it”.

“Sure, let’s party, start dancing dude”!

Dat ging die gast net even iets te ver dus helaas geen dansje in de 7-Eleven tijdens Deek zijn potty break.

Toen we niet veel later samen naar buiten liepen (en ja, ook nu werd de deur weer voor me open gehouden) vroeg ik Deek of het nog steeds toegestaan was om in uniform met het OV te reizen. Hij vertelde dat dat inderdaad nog toegestaan was maar dat niemand dat meer deed vanwege alle shootings die de laatste jaren plaatsvinden in heel Amerika. Niet geheel onverstandig natuurlijk maar wel jammer.

Ik stapte in, Deek deed er iets langer over en dus stond hij nog buiten de wagen toen ik hem vroeg of hij a “legal alien” was.

Hij keek me aan, begon te lachen en zei: “Yeah, I’m not an illegal alien”!

Ik vroeg hem wat het verschil was tussen een legal alien en een citizen en daar blijkt niet veel verschil tussen te zijn. Enige verschil volgens hem is dat hij niet mag stemmen maar daar zit hij blijkbaar niet echt mee. In die 19 jaar dat hij in Amerika woont heeft hij nog nooit zijn Citizenship aangevraagd, denk dat hij zijn Schotse nationaliteit niet op wil geven.

Toen vroeg ik hem hoe hij destijds aan zijn Greencard gekomen was. Ik heb namelijk altijd gedacht dat hij die gekregen had omdat hij met een Amerikaanse getrouwd was.

Hij vertelde echter dat zijn huwelijk niks met zijn Greencard te maken had gehad en dat hij gewoon an application ingevuld had voor een Greencard.

Op moment van aanvraag was hij nog steeds woonachtig in Schotland waar hij een jaar daarvoor getrouwd was. Hij vertelde dat zijn 1e aanvraag voor de Greencard geweigerd werd en dat ze toen nog zo’n jaar of 3 in Schotland zijn gebleven.

Daarna vroeg hij weer een Greencard aan en had ervoor gezorgd dat hij een job in Amerika had. Toen werd zijn aanvraag wel geaccepteerd en kreeg hij zijn Greencard.

Interesting information dude! Want nu wist ik dat een huwelijk met een Amerikaan helemaal niet hoeft te betekenen dat je automatisch een Greencard krijgt en dat je gewoon een aanvraag in kunt dienen…..

Uiteraard zal ik dat eerst nog even checken op de officiele site maar dit zou wel eens kunnen betekenen dat mijn droom om naar Colorado te verhuizen iets dichterbij kan komen. “Enige” dat ik hoef te doen is te zorgen dat ik een job heb daar en dan een aanvraag voor een Greencard indienen.

Hmmmm, klinkt toch niet zo simpel nu ik het hier neerzet want een job hebben daar wil zeggen dat ik hier mijn huidige job op zou moeten zeggen. En dat zonder dat ik zeker weet of mijn aanvraag voor zo’n Greencard dan wel geaccepteerd wordt…. Needs more looking in to I guess!

Het was inmiddels bijna licht aan het worden en dat betekende bijna einde shift voor Deek. En dus ook voor mij helaas.

Deek zei dat hij mij thuis af zou zetten en dat hij dan nog wat papierwerk zou gaan doen, waarschijnlijk zou hij eerder naar huis kunnen en omdat hij weer eens erg moe was wilde hij dan uiteraard graag meteen naar huis.

Helaas voor hem moesten we toch eerst naar de PD aangezien mijn paspoort nog daar lag. Dat had ik hem in het begin van de nacht wel verteld maar toen had hij zijn schouders opgehaald en zei dat we dat later wel een keer op zouden halen.

En dat later was dus nu aan het eind van de shift, altijd weer een soort van jammer momentje.

Terwijl we naar de PD reden had Deek het over de lotery waaraan hij meedeed; hij had thuis een lot liggen en was benieuwd of hij de grote prijs gewonnen zou hebben. Keep on dreaming buddy!

Ook vroeg hij: “so did you have fun tonight?”

“Yep, I sure did, you know that”!

“Well, guess we’ll see you again soon then”.

“You can count on that, I’ll be riding with you again very soon I hope”!

Bij de PD aangekomen heb ik mijn paspoort gepakt bij de front desk en heeft Deek mij naar huis gebracht.

Terwijl hij mij naar huis bracht bleef hij aan het gapen en zei dat hij waarschijnlijk niet meteen kon gaan slapen omdat hij zijn oudste zoon eerst naar school zou brengen, die zit op een of andere high school.

Daarna zei hij dat Sam, zijn vrouw, waarschijnlijk de jongste naar school zou brengen. Die school is verder weg maar ligt op de weg naar Sam’s werk.

Ik was erg verbaasd dat hij de naam van zijn vrouw zei, normaliter noemt hij nooit namen van zijn familie. Hij heeft ook de naam van zijn oudste genoemd trouwens, volgens mij was dat Michael maar zeker weten doe ik het niet. Moet zeggen dat ik daar nog nooit naar gevraagd heb maar zou best eens kunnen dat daar de volgende keer verandering in komt ;-)

Hij vertelde nog wel even dat zijn oudste 16 is en zijn jongste 11 en dat het dus nog een tijdje duurt voordat hij terug kan gaan naar Schotland. Want hij zei dat dat nog steeds zijn plan is als de kids volwassen zijn maar eerlijk gezegd waag ik dat te betwijfelen. Zoals hij over zijn vrouw en kids praat kan ik me niet voorstellen dat hij zo ver weg van zijn kids gaat wonen en al helemaal niet als er kleinkids in het spel zijn….

Hopelijk mag ik net zo lang Ride alongs met hem blijven doen tot het zover is zodat ik weet of ik gelijk had ;-)

Aangezien de PD niet ver van huis is waren we al snel thuis en was het bye bye, so long, take care, stay safe, thanks and see ya again soon!

Deek blijft altijd nog wel efkes kijken of ik daadwerkelijk binnen kan, such a gentleman ;-)

Ik dacht dat Donna en Steve nog zouden slapen omdat alles nog donker was maar toen ik de hal inliep hoorde ik Donna zeggen: “goodmorning”, die was dus al wakker. Nu staat die een aantal dagen per week om 6 uur op zodat ze haar kleinkind Ava op kan gaan halen dus eigenlijk was het niet zo verwonderlijk dat ze al wakker was.

Ik ben naar beneden gegaan en ben in bed begonnen aan dit verslag, ik was nog veel te excited om meteen te gaan slapen! Dat is eigenlijk altijd zo na zo’n Ride along, de adrenaline blijft nog lang door mijn aderen razen!

Nadat ik een paar pagina’s op papier gezet heb ben ik toch maar gaan slapen want toen vielen mijn ogen wel zowat dicht en ik viel waarschijnlijk met een dikke glimlach om mijn mond in slaap ;-)

Om na een paar uur alweer wakker te worden, denk dat het rond 10.30 uur was en eigenlijk was ik best wakker dus ben ik opgestaan. Donna zou met Ava naar gymnastics gaan en ik had gezegd dat ik mee zou gaan als ik wakker zou zijn, leek me wel leuk.

That's all for now folks but I will be back for the rest of my vacation ;-)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pap:
    28 maart 2017
    Jij hebt wel geluk met die cop Deek. Is dit geen aanleiding om een opleiding te volgen voor politieagent, maar dat duurt 3 jaar als ik me niet vergis. Je job bij de aangifte geef je nimmer op, aldus je mededeling aan mij.
  2. Colette:
    28 maart 2017
    Yep, ik heb zeker geluk met beat cop Deek inderdaad. Hij heeft me destijds ook diezelfde vraag al eens gesteld maar geloof niet dat ik nu nog 3 jaar een opleiding wil gaan volgen. Jammer dat het hier niet hetzelfde werkt als daar; daar heb je een opleiding van 6 maanden en dan ga je een jaar met begeleiders de straat op als beat cop en leer je in de praktijk.... Eerst maar eens gaan solliciteren op mijn eigen job hier, dat proces gaat al snel beginnen hebben we vandaag gehoord.