Wel foto's maar nog geen verhalen ;-)

4 juli 2016 - Westminster, Colorado, Verenigde Staten

Howdy folks!

Helaas voor de nieuwsgierigen onder jullie, ik heb nog geen verhalen geschreven ;-) Iedere keer als ik denk; ik ga even aan mun blog werken komt Donna met een tof idee om iets te gaan doen en tja, dat zijn gewoon te leuke dingen om niet te doen ;-)))

Ik heb al wel wat foto's geplaatst dus er is al wel wat te zien, soms met wat onderschrift en soms niet haha. Volgen uiteraard nog veel meer foto's en ook de verhalen volgen ongetwijfeld nog een keer maar het kost allemaal veel tijd en het moge duidelijk zijn dat deze vakantie heel anders verloopt dan de voorgaande vakanties in de USA ;-)

Have fun and see ya, I'm off for a nice walk to enjoy this very nice weather and get myself a lovely 7 Eleven French Vanilla Cappuccino! Al zal ik die vannacht ongetwijfeld ook wel 1 nuttigen; vannacht is my ride along with "my" Officer Deek whoo hoo!!!

1. Adrienne:
    10 juli 2016
    Ik zou zeggen geniet ervan en schrijven kun je altijd nog. De foto's zijn ook heel leuk en zeggen al veel. Hoop dat er veel actie is vannacht tijdens de ride along met Deek. Toedeloe en later.
  2. Colette:
    10 juli 2016
    Txs, ben zekers aan het genieten en schrijf gewoon steekwoorden op dan komt dat met de verhalen tzt ook vanzelf wel weer goed ;-)

Foto's zijn misschien niet perfect maar geven wel weer wat er zoal te zien is en de meeste zijn tijdens het rijden/wandelen gemaakt haha.

Heb voor de ride along de normaal meest aktie "gevende" shift uitgezocht en hij is weer "on graves", neem aan dat we wel wat aktie gaan beleven. Catching up is sowieso weer erg tof trouwens ;-)
  3. Petra:
    10 juli 2016
    Leuke foto's girl en nu herkende ik gelijk zo'n Escalade... haha. Ben je daar nog mee opgehaald in Orlando? Afijn, dat horen we allemaal nog wel, eerst maar volop genieten, daarvoor ben je immers daar en dat lukt helemaal zo te horen. Ik ben in ieder geval weer thuis, waar gelukkig ook heerlijk het zonnetje schijnt. althans vandaag... haha. See u later!!
  4. Pap:
    10 juli 2016
    Aan de foto's te zien geniet je, dit is belangrijker dan een reisverhaal. Pas je wel op met "blanke" politieagenten. Het is oorlog aldus de TV tussen blanke en zwarte agenten. ontzettend veel plezier en geniet.
  5. Sis:
    10 juli 2016
    Aggemarleuthet :-) Verhalen komen wel, foto"s ook, gewoon lekker genieten daar!! xx
  6. Colette:
    10 juli 2016
    Txs chickie! Ben inderdaad opgehaald door zo'n gave back maar helaas was die grijs wat voor mij meteen een stuk minder mooi is dan zwart zoals die van jullie. Maar was wel super om in zo'n bak te zitten! Blij te lezen dat jij weer veilig thuis bent en dat jij het zonneke meegenomen hebt, way to go ;-)

Tja, wat die agenten betreft, die zorgen waren er vorig jaar in California ook, erg triest wat er allemaal gebeurd.... De officers hier in Westminster hadden allemaal rouwbanden om hun badjes, dat doen ze altijd want het zijn members of their family immers. Dat is dan wel weer heel mooi om te zien. Westminster PD is bedolven onder bloemen, chocola, bedankkaarten en nog veel meer, allemaal door burgers afgegeven om hun officers een hart onder de riem te steken. Ik wist al dat Westminster PD speciaal was en het blijkt dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.

Leut heb ik zeker en vanaaf was erg rustig maar wel weer speciaal. Waarom dat vertelt het verhaal tzt wel ;-)

Nu gaan de oogjes even dicht want ben alweer zo'n 22 uur wakker en dat ga je toch voelen ;-). Vanmiddag een babyshower, benieuwd hoe dat gaat maar dat zien we vanzelf.

Later!
  7. Franka:
    10 juli 2016
    Hoi,jij krijgt je tijd wel om lees ik ,geniet ervan, grt franka