Reacties
Reacties 351 - 400 van 482
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Adrienne | Was vast een super dagje zo te lezen. De briefing… | 27 aug. '15 |
| Sis | Ik geef t op, gewoon weer geen melding gehad he, liep… | 27 aug. '15 |
| Silvia, | Hoi meis, wat een verhaal. Je hebt ontzettend genoten… | 27 aug. '15 |
| Colette van Os | Txs Marina, volgende verhaal zit alweer in mijn hoofd… | 27 aug. '15 |
| Colette van Os | Yep, ik vind het zelf ook heel bijzonder hoe dat allemaal… | 27 aug. '15 |
| Colette van Os | Haha Elly, in zulke situaties heeft niemand last van… | 27 aug. '15 |
| Marina | Ik kan wel lezen dat je ontzettend hebt genoten. Wat… | 27 aug. '15 |
| Pap | Wat een fantastische ervaring, en wat een vertrouwen… | 27 aug. '15 |
| Elly | Wat een heftig verhaal over de reis zeg. Gelukkig… | 27 aug. '15 |
| Colette van Os | Best een heftige reis indeed Marina! Maar onkruid… | 26 aug. '15 |
| Colette van Os | Yep, maak er altijd een feestje van ;-) Nee, niemand… | 26 aug. '15 |
| Marina | Wat een heftige reis. Gelukkig is verder alles goed… | 26 aug. '15 |
| Pap | Je maakt veel mee op je reizen naar America. Waren… | 26 aug. '15 |
| Colette van Os | Gelukkig is het allemaal goed gekomen Elly en don't… | 24 aug. '15 |
| Franka | Veel plezier en geniets van je vakantie. | 24 aug. '15 |
| Ellen van Balkom | mooi geschreven! heel veel plezier!!!! geniet ervan!! | 24 aug. '15 |
| Elly | Ha Colette, Wat een toestand op schiphol zeg. Nu maar… | 24 aug. '15 |
| Colette van Os | Gaat helemaal tof worden morgen, ik weet het zeker!… | 24 aug. '15 |
| Astrid de Rooij | Je kon erop wachten dat niet alles van een leien dakje… | 23 aug. '15 |
| Adrienne | Ha-ha geneuzel Schiphol gauw vergeten en morgen lekker… | 23 aug. '15 |
| Colette van Os | Yep, I'm here now and loving it! Schrijf het… | 23 aug. '15 |
| Colette van Os | Haha, ja, da's best lastig als je snel kunt typen… | 23 aug. '15 |
| Pap | Zal toch Colette niet zijn,daarom pas een late reactie.Je… | 23 aug. '15 |
| Sis | Je had zware ontwenningsverschijnselen gehad als alles… | 23 aug. '15 |
| Silvia, | Hey meis, snel vergeten wat er allemaal fout is gegaan!… | 22 aug. '15 |
| Silvia, | Hoi Colette, ik wens je een hele fijne vakantie en… | 22 aug. '15 |
| Colette van Os | Inderdaad zelf maar ff checkuh, niet geheel onverstandig… | 22 aug. '15 |
| Sis | Jij en n kort verhaal, tuuuuurlijk! | 22 aug. '15 |
| Colette van Os | Uh, een en ander is goed gekomen sis maaruh, het was… | 22 aug. '15 |
| Colette van Os | Txs Marina, lief van je! Wat dat reisverslag betreft;… | 22 aug. '15 |
| Sis | Is allemaal goed gekomen weet ik ondertussen :-))… | 22 aug. '15 |
| Sis | naja, heb ik gewoon allemaal gemist he! Gaat niet… | 22 aug. '15 |
| Marina | Hoi Colette, Een superfijne vakantie gewenst. Je hebt… | 21 aug. '15 |
| Colette van Os | Ik was superblij met die "taxi" van vanmiddag,… | 21 aug. '15 |
| Colette van Os | Peetje: Yep, en het 1e kleine gedeelte van de reis… | 21 aug. '15 |
| Adrienne | De trip is begonnen. Colette net afgezet bij de trein.… | 21 aug. '15 |
| Petra | En nu is het dan zover chickie, travel day is here!!… | 21 aug. '15 |
| Colette van Os | Tja, zowel pech als geluk met de wijzigingen, ik ga… | 20 aug. '15 |
| Colette van Os | Txs As, denk wel dat ik een fijne tijd ga hebben daar… | 20 aug. '15 |
| Pap | Je hebt wel pech met alle veranderingen van je reis.… | 20 aug. '15 |
| Astrid de Rooij | Zo, dat klinkt allemaal geweldig. Ik hoop dat je een… | 19 aug. '15 |
| Colette van Os | Echt wel As! En ik hoop dat jij ook een keer die kant… | 12 aug. '15 |
| Astrid de Rooij | Ondanks dat ook deze reis niet gaat verlopen zoals… | 10 aug. '15 |
| Colette van Os | Gaat ook helemaal goed komen hoor, heb er gelukkig… | 10 aug. '15 |
| Pap | Jammer dat er een paar zaken worden gewijzigd. Je… | 10 aug. '15 |
| Sis | Gaat helemaal goed komen, ik weet t zeker!! Gewoon… | 9 aug. '15 |
| Pap | Ik ben benieuwd.ik hoor wel welke datum je vertrekt,… | 26 jun. '15 |
| Colette van Os | Klopt..... Maar da's niet voor niks zeg maar… | 26 jun. '15 |
| Petra | Ja, doen!!! | 26 jun. '15 |
| Sis | zag net ergens op deze site de mogelijkheid om er… | 26 jun. '15 |


- Colette van Os: Olifantenkop van voor
- Colette van Os: Ik zag hier een soort van…
- Colette van Os: De olifantenkop van wat verder…
- Colette van Os: Een olifantenkop
- Colette van Os: Haha JJ, jij bent volgens…
Alle reacties »