Reacties
Reacties 201 - 250 van 482
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter | Fijn dat je die stoel even toelicht.... Kan me voorstellen… | 7 mrt. '17 |
| Elly | Ha Colette, Wat een reis zeg. Eerst dat gehaast, daarna… | 7 mrt. '17 |
| Colette van Os | Nee, niet echt fijne service maar wel weer een ervaring… | 6 mrt. '17 |
| Pap | Wat een service??? in IJsland. Hebt je in het vliegtuig… | 6 mrt. '17 |
| Colette van Os | Weer een ervaring rijker Marina en de terugreis gaat… | 5 mrt. '17 |
| Colette van Os | Txs Peter! Ik ga zeker genieten en zal de collega's… | 5 mrt. '17 |
| Peter | Ha Colette-kind, Hoop dat je een goede reis hebt gehad… | 5 mrt. '17 |
| Marina | Hoi Colette. Zo te lezen weer een hele reis. Geniet… | 5 mrt. '17 |
| Colette van Os | Wie weet Franka, ik houd in elk geval mijn ogen open… | 5 mrt. '17 |
| Petra | Mag ik hieruit opmaken dat het voor jou geen Iceland… | 5 mrt. '17 |
| Astrid de Rooij | Hoi Colette, Na wat stressen in het begin is de rest… | 4 mrt. '17 |
| Franka | He vrouwke,een heel verhaal,ik ben benieuwd of er… | 4 mrt. '17 |
| Colette van Os | Thanks mensen! De reis is goed verlopen, meer daarover… | 4 mrt. '17 |
| Sis | Have Fun! | 4 mrt. '17 |
| Petra | Een leuk begin van je blog chickie! En als het goed… | 4 mrt. '17 |
| Pap | Een erg leuk verhaal. We hebben je vlucht vertrek… | 3 mrt. '17 |
| Adrienne | Wat ben de toch een muppet met je gehaast maar Lucky… | 3 mrt. '17 |
| Pap | Je had wel een lange wandeling nadat je de bus had… | 13 okt. '16 |
| Colette van Os | Haha sis, denk niet dat die dokter nu nog aan mij… | 11 okt. '16 |
| Sis | Wederom kei leuk om te lezen sisje! Enne, zou die… | 11 okt. '16 |
| Colette van Os | Hoop dat jouw hart nog efkes blijft kloppen dan want… | 4 sep. '16 |
| Sis | en vol verwachting klopt mijn hart voor het vervolg… | 4 sep. '16 |
| Colette van Os | Yep maar ach, jullie hebben het overleefd, toch ;-)… | 25 aug. '16 |
| Sis | Kijk, en dit hebben we dus allemaal gemist toen je… | 24 aug. '16 |
| Colette van Os | @ Adrienne: yeah right, dat lukt me zekers te weten… | 21 jul. '16 |
| Petra | Never knew you had such a poker face girl! Komisch!… | 20 jul. '16 |
| Adrienne | Hey Pokerlady ongekend talent dat pokeren van jou… | 20 jul. '16 |
| Colette van Os | Yep, ik word inderdaad aardig beziggehouden en dat… | 19 jul. '16 |
| Pap | Ze organiseren wel veel voor je. Jammer van die beugel,… | 19 jul. '16 |
| Colette van Os | Ja, die korte verhalen blijven maar komen ;-) Wat… | 18 jul. '16 |
| Sis | Alweer zo'n kort verhaal! :-)))) Kei leuk weer… | 18 jul. '16 |
| Franka | Ik heb genoten van je verhaal | 16 jul. '16 |
| Franka | wat een reis,maar toch op de plaats van bestemming… | 16 jul. '16 |
| Colette van Os | Yep, funny he ;-) | 15 jul. '16 |
| Colette van Os | @ Petra: gelukkig, heb ik me niet voor niks de rambam… | 15 jul. '16 |
| Petra | Dat zal het wel zijn sisje... haha! Thanks! Heb ze… | 15 jul. '16 |
| Pap | Wat een reis, goedkoop bleek duurkoop. Jammer van… | 15 jul. '16 |
| Sis | haha, wij zijn verwend Peetje :-) had ik ook, maar… | 15 jul. '16 |
| Sis | die moeten wij hier ook hebben: aperte gordels! :-)))))))) | 15 jul. '16 |
| Petra | Haha, nu ik er doorheen scroll is het inderdaad een… | 15 jul. '16 |
| Sis | Ik mis de fles Bailey's :-) | 15 jul. '16 |
| Sis | Echt liften voor jou zie ik :-)) | 15 jul. '16 |
| Sis | keurig kopje koffie ??!! :-)))) | 15 jul. '16 |
| Sis | Denk dat Peetje het een beetje anders bedoelde :-)… | 15 jul. '16 |
| Colette van Os | Peetje: een beetje kort?? Pffff, heb me het laplazerus… | 15 jul. '16 |
| Colette van Os | Sis: yep, reis met hindernissen maar ook weer een… | 15 jul. '16 |
| Petra | Jaaaaaaaa, daar is ze dan eindelijk! Wel een beetje… | 15 jul. '16 |
| Sis | hehe, eindelijk :-) Reis met hindernissen, maar zoals… | 15 jul. '16 |
| Franka | Hoi,jij krijgt je tijd wel om lees ik ,geniet ervan,… | 10 jul. '16 |
| Colette van Os | Txs chickie! Ben inderdaad opgehaald door zo'n… | 10 jul. '16 |


- Colette van Os: Olifantenkop van voor
- Colette van Os: Ik zag hier een soort van…
- Colette van Os: De olifantenkop van wat verder…
- Colette van Os: Een olifantenkop
- Colette van Os: Haha JJ, jij bent volgens…
Alle reacties »